Makeup Revolution Essential Shimmers | Review

Vandaag mag ik terug een productje van boozyshop.be reviewen, namelijk het Makeup Revolution Redemption Palette: Essential Shimmers

SAMSUNG CAMERA PICTURES

Zoals jullie al weten, kan ik niet zonder mijn nudes  en daarom maak ik er ook geen probleem van om mijn collectie wat uit te breiden. Dit kleurenpalet bevat nudetinten met een lichte glinstering. En zoals de naam van het product zegt: essentieel om in je collectie te hebben.

SAMSUNG CAMERA PICTURES

Het doosje komt met een tweezijdig borsteltje, maar zelf vind ik het gemakkelijker om het met mijn vingers of een ander borsteltje aan te brengen. Het geeft veel kleur af en het is ook leuk dat de glinstering niet te hard aanwezig is. Je kunt het dus zowel dragen als dagelijkse makeup, maar evengoed voor een speciale gelegenheid. Het draait allemaal om het combineren van de juiste kleuren. En hier is keuze genoeg voor :) Ziehier de look:

SAMSUNG CAMERA PICTURES

Voor de look die hieronder te zien is gebruikte ik slechts drie kleuren. Nummer 1 gebruik ik als basis, over het hele ooglid en erboven. Nummer 2 breng ik aan op het midden van mijn ooglid. Dit heeft als effect dat je ogen er groter en frisser uit zien. Nummer 3 gebruik ik aan de buitenkant van mijn oogleden, om een soort schaduweffect te creëren.

Beauty1.jpg

Ik ben zeker tevreden van het resultaat en van het product in het algemeen! Makeup Revolution heeft ook nog andere oogschaduwpaletten, maar telkens met andere kleuren. Je kunt ze bekijken via deze link. Mijn favoriet was wel degelijk de Essential Shimmers ;)

Goede kwaliteit voor een laag prijsje dus. Go Makeup Revolution London!

Makeup Revolution Redemption Palette: Essential Shimmers
€ 4,95 bij boozyshop.be
Score: 8/10

Wat vind jij van de look?

Eva.X

 

7 gedachten over “Makeup Revolution Essential Shimmers | Review

  1. Wat een prachtige kleuren. Ik wil ook heel graag iets proberen van makeuprevolution. Miscchien wordt dit wel mijn eerste aankoop.

    Like

Plaats een reactie