Mac Satin Lipstick: Twig | Review

Mac Cosmetics opende onlangs zijn deuren in de Veldstraat in Gent. Super locatie en ook de winkel zag er prachtig uit. Samen met mijn nicht gingen we naar de opening op 27 mei, waar we ook een drankje en een kleine verrassing kregen. Ik kocht er de Fix+ en een nieuwe lipstick (nog maar mijn tweede van Mac), namelijk Twig.

Ik was op zoek naar een goede nude lipstick en greep meteen naar de namen die ik al op vele blogs zag passeren: Velvet Teddy, Mehr, Faux,… Ik testte ze op mijn lippen, maar geen enkele leek mij echt te bekoren. Het was ofwel te bruin of te roze. De visagiste die er rondliep hielp mij uit de nood en bracht mij een nieuwe lippenstift: Twig.  Hier had ik ook al van gehoord, maar nog nooit getest. Twig kon me al snel overtuigen en ik liet meteen weten dat ik die zou kopen. 

TwigTwig heeft een satin finish. Dat betekent niet te glanzend, maar ook niet compleet mat. Ik vind dit zelf de meest comfortabele vorm van lippenstift. Het is dus niet transfer-proof, maar laat wel een mooi pigment achter op je lippen na het dragen. Het brengt super zacht aan en het pigment is aanwezig vanaf de eerste swipe.

Het kleur is perfect voor een mooie nude lip. Het heeft een subtiele rood/bruinachtige tint, maar komt zeer zacht over. Blijft ook mooi zitten gedurende de dag.

Deze lippenstift kost € 19,50, wat ik zelf een beetje prijzig vind voor zo’n product. Maar over de kwaliteit en de kleur ben ik zeer tevreden dus dat maakt het terug goed :)

Mac Twig (Satin finish)
€ 19,50 bij Mac Store of online
Score: 9/10

Welke lipsticks hebben jullie van Mac? linegraylight

2 gedachten over “Mac Satin Lipstick: Twig | Review

  1. Mac heeft echt één van de beste lipsticks die er bestaan! En als je de perfecte nude tint wilt ontdekken dan kan je de gekke tip van mijn laatste blogpostje eens proberen 👍🏻😌!

    Like

Plaats een reactie