Meer pigment met MAC Fix+ ? | Review

Wie de beautycommunity wat opvolgt, heeft het zeker al gehoord. Voor een intensere kleur van bijvoorbeeld je oogschaduw kun je je kwast nat maken met water of met een setting spray. Mac Fix+ is hier één van de populairste producten voor. Ik wil met mijn eigen ogen zien welk effect deze setting spray heeft. Vandaag toon ik jullie (kwast)swatches met én zonder Mac Fix+. 

SAMSUNG CAMERA PICTURES

Ik ben op zoek gegaan naar oogschaduw waar pigment ontbreekt of die soms lastig is om aan te brengen. Ik bracht de swatches aan met een kwast, eerst zonder Fix+, daarna met. De kwast werd bij alle swatches evenveel over het product en over de arm gewreven, om een betrouwbaar resultaat te bekomen.

SAMSUNG CAMERA PICTURES

En het spreekt ZO voor zich, toch? Je hebt duidelijk meer pigment! Heb je dus ook oogschaduw die niet z’n kleur afgeeft zoals je zou willen? Probeer het even met de setting spray van Mac, succes gegarandeerd!

Natuurlijk is de Fix+ voor nog meer doeleinden bedoeld, zo kun je de setting spray zowel voor als na je make-up aanbrengen voor een langhoudend resultaat. Het verfrist het gezicht door een zachte nevel. Ik moest wel even pompen om een eerste mist eruit te krijgen, maar hij werkt naar behoren :). Ook deze beloftes maakt de Mac Fix+ waar. Multifunctioneel dus, maar dat mag ook wel voor € 17,50.

Mac Fix+
€ 17,50 bij Mac Store of Douglas 
Score: 9/10

linegraylight

3 gedachten over “Meer pigment met MAC Fix+ ? | Review

Plaats een reactie