Liquid Lipstick: LA Girl Matte Pigment Gloss

Misschien moet ik bij het begin beginnen. Zoals de titel al verklapt heb ik het vandaag over een liquid lipstick, maar met matte finish. En matte lippenstift kan al eens je lippen uitdrogen. Juist daarom is een goede verzorging en voorbereiding van je lippen een must. Scrubben die handel!

SAMSUNG CAMERA PICTURES

Om mijn lippen te soigneren gebruik ik de Sugar Lip Scrub of “Scrubbie” van Royal Apothic. Deze kwam samen met nog andere productjes van Styletone in mijn brievenbus terecht. De verzorging maakt je lippen zachter, volumineuzer en ze geven ze een gezonde gloed aan je lippen. Dit alles in een heel eenvoudig en snel proces: op je lippen aanbrengen, masseren, afkuisen en eventueel nog een balsem als extra verzorging.

Allrightie, je lippen zijn nu klaar om de hele avond te shinen! En dit met de LA Girl Matte Pigment Gloss. Ik kocht deze bij www.boozyshop.be, waar je trouwens ook nog andere make-up producten voor een zacht prijsje vindt.

De twee tinten: ‘Bazaar‘ (boven) en ‘Secret‘ (onder).

SAMSUNG CAMERA PICTURES

SAMSUNG CAMERA PICTURES

De lipstick komt met een handig borsteltje, waardoor je vrij precies te werk kunt gaan. No lipliners needed. Je hebt zo’n 30 seconden vooraleer de gloss is opgedroogd, dus zorg dat je op tijd bijwerkt. Voordeel én nadeel van dit artikel is dat het niet gemakkelijk van je lippen gaat.

Beide lipsticks zijn vrij rood getint en geven enorm veel pigment af. Eén laagje bedekt je lippen voldoende. Ze waren iets feller dan ik verwacht had, maar mij hoor je niet klagen. Felgekleurde lippen en wat nudes, that’s my cup of tea.

‘Secret’ (boven) en ‘Bazaar’ (onder).SAMSUNG CAMERA PICTURESSecret: Een donkerrode kleur vol passie.

Bazaar: Roze tint, maar geeft wel nog fel kleur af.

Beide kleuren blijven echt lang op je lippen zitten. Ze drogen na zo’n 30 seconden goed op en zijn zo beter beschermd wanneer je eet, drinkt, zoent,… Perfect voor een avondje uit dus. Zelfs na enkele uren dit te dragen heb ik nog moeite om de lipstick af te krijgen met reinigingswater. Belangrijk om te weten: het is even wennen dat je lippen zo droog aanvoelen. Gebruik echter geen balsem meer boven op je lipstick, want dan vervaagt het effect en geeft hij wel gemakkelijk kleur af.

Zeker een aanrader! Ik koop mij snel nog wat kleurtjes :)

LA Girl Matte Pigment Gloss
€ 5,49 bij boozyshop.be
Score: 9/10

7 gedachten over “Liquid Lipstick: LA Girl Matte Pigment Gloss

  1. Ja hoor, gebruiksvriendelijke website, snelle levering (ik had het nu wel op een zaterdag besteld, en het kwam dinsdag toe). Maar als je voor 16u op een werkdag besteld, krijg je het de volgende dag al in huis! Bij het pakketje zat ook een handgeschreven bedankingskaartje, altijd leuk. Klein nadeel is dat de merken niet allemaal even bekend zijn. Maar qua prijs-kwaliteit zit je er zeker goed :)

    Like

Plaats een reactie